keskiviikko 12. lokakuuta 2016

Kirjoituskilpailun satoa: Miten minusta tuli minä?

Miten minusta tuli minä?

~elämä on vuoristorataa, ylä ja alamäkiä. Talvella viima puhaltaa, kesällä kukat kukkia saa. Mutta mistä on ihmiset tehty?~

Minusta tuli minä näiden asioiden saattelemana:

4 vuotta sitä kauheaa asiaa mä yritin kestää. Mua kiusattiin. En halunnu kouluun, suunnittelin jo suuria. Olin 2 luokalla kun mä menetin sen, elämän ilon. Ei tätä entistä 10 oppilasta enää kiinnostanut koulu, ei mikään. Läksyt jäi tekemättä, en jakanu sitä. Itkin, huusin ja olin ihan maassa. Suunnittelin itsemurhaakin jossain vaiheessa. Mut mikä sai mut aina jatkamaan? Mikä oli se mystinen juttu, jonka avulla jaksoin. Se olin minä itse. Se oli mun järki, se oli mun oma ELÄMÄ. Aloinkin taas ymmärtää itseäni. En enää välittänyt kiusaajista. Sillä hetkellä mä tajusin että se oli ainoastaan mä joka mua hallitsee, eikä kukaan muu enää saa tehdä sitä. Se loppu siihen. Mun elämän ilo tuli takasin, ja koulukin alkoi sujumaan.

Minusta tuli minä sillä tavalla, että minä itse ajattelin asioita. Minä sisällän rohkeutta, rakkautta ja iloa.  En ois enää tässä jos mun mieli ei ois sellanen joka se on. Enkä ilman kavereita, perhettä ja  läheisiä.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tämän tositarinan kirjoittaja: Salla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti